סלט גזר בפחות מחמש דקות

הנה קוריוז משפחתי שעוד יסופר במשך דורות- לאחר שבעלי ואני החלטנו להתחתן היה צריך להפגיש בין ההורים. למרות שהם כבר הכירו, הוחלט לעשות ארוחה רשמית. עלתה השאלה היכן לקיים את הארוחה- אמא שלי הציעה לי שנעשה זאת אצלם בבית. היא תכין סלטים והמון אוכל רוסי וטוב. הבקשה היחידה שהיתה לי היא "אמא, בבקשה אל תכיני סלטים רק עם מיונז". "איזה עוד סלטים יש?!" שאלה אמי בפליאה...אכן לרוסים יש המון סלטים עם מיונז (ובהמשך אני אכתוב על כמה שהם ממש MUST על השולחן הרוסי בכל חגיגה) אבל בנתיים קבלו סלט קטן ופשוט עם שני מרכיבים בלבד- גזר ומיונז (ובלי אף תבלין). מכינים אותו תוך 5 דקות ומגישים קר-

סלט גזר עם מיונז

מרכיבים:
4-5 גזרים קלופים
כף מיונז

אופן ההכנה:
מגררים את הגזרים


מערבבים עם המיונז
שומרים במקרר עד להגשה (עדיף לעשות במנות קטנות ולא לשמור יותר מיומיים).


בתאבון!!

תגובות

  1. אמממ סלט חצילים עגבניות ומיונז :]
    LONG LIVE THE RUSSIANS :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות