ארוחת בוקר אמריקאית

אחרי שלא רשמתי בבלוג קצת יותר מחודש- הצטברו לי לא מעט מתכונים שרק מחכים לעלות לבלוג. אז נתחיל עם המתכון שמתאים לתחילת היום, ומכיוון שהיום שבת- אין דבר שיכול להיות יותר טוב מפנקייק. את הפנקייק החלטתי לעשות אחרי שחברתי לעבודה גילתה לי חדשה-ישנה מאוד מרעישה- מעדן הגולן חזר למדפים. האמת שהוא חזר כבר לפני כשנה, אבל אני לא ראיתי אותו(אולי גם כי לא חיפשתי) ולכן התלהבתי לשמוע שהמעדן האהוב עליי מהילדות שיום אחד פשוט נעלם מהמדפים החליט לחזור. מסתבר שלא היו שותפים להתלהבותי. אחותי עשתה איתי את הקניות בסופר והסתכלה עליי ממש בפליאה בעודי סורקת את המדפים בהתלהבות של ילדה בת 8 ובעלי פשוט היה שמח לקבל ארוחת בוקר טעימה ביתית במקום קערת קורנפלקס- ולא משנה מה הרוטב שבא איתה. אני התלהבתי (ועדיין מתלהבת) כי זה החזיר אותי בערך 20 שנה אחורה לארוחות הבוקר בשבת בהן אמא שלי היתה מכינה פרנץ' טוסט או בלינצ'ס והיתי אוכלת אותם עם מעדן הגולן בטעם וניל...בכל מקרה, גם את אתם לא שותפים לאהבתי וגעגועיי למעדן הגולן- תוכלו לפנק את משפחתכם עם פנקייקים:

פנקייק (מתאים ל2-3 אנשים, כ12 פנקייקים)

מרכיבים:
1.25 כוסות קמח מנופה
1 שקית אבקת אפיה
0.5 כפית מלח
1 כף סוכר
70 גר' חמאה
2 ביצים
1 כוס חלב
1 כפית תמצית וניל

אופן ההכנה:
מנפים את המרכיבים היבשים ומערבבים
הכל מנופה
ממיסים את החמאה וטורפים עם הביצים עד ליצירת תערובת אחידה, מוסיפים את החלב והוניל וממשיכים לערבב
חמאה


חלב
מוסיפים את החומרים היבשים ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה ללא גושים

מחממים מחבת טפלון ןמוזגים כחצי מצקת אל המחבת החמה
אפשר להפוך את הפנקייק אחרי שהוא מתחיל להעלות בועות קטנות
טגנו אתו הצד השני למשך כחצי דקה
ערמו אותם על צלחת והגישו חמים
ניתן להגיש עם סירופ מייפל, סירופ שוקולד, דבש, חמאה, מעדן הגולן, חלב מרוכז, ריבה...ובכלל כל דבר שבא לכם


בתאבון!!

תגובות

רשומות פופולריות