ארוחה לשניים ב-15 דקות

אתמול הכרחתי את אלון לצאת לאויר הצח. לרב, ימי השישי שלנו עוברים בפורמט קבוע- אני קמה מוקדם, הולכת לאימון, אח"כ עושה סידורים בעיר, נפגשת עם חברים- כל זה בזמן שאלון משלים את שעות השינה מהשבוע ומשלים שעות חסרות מול החבר השני הכי טוב שלו (אחריי)- המחשב. את שעות השינה שלי אני משלימה בשנ"צ איכותי (אלא אם הילדים של השכנים מחליטים לבלות את זמן השנ"צ שלי בבריכה שלהם).
אתמול החלטתי לנסות לשנות את הפורמט הקבוע. קמנו בשעה סבירה ליום שישי (עשר בבוקר) ונסענו לנמל תל אביב לבוקר זוגי איכותי. שתי בעיות שלא חשבתי עליהן קודם- אנחנו לא החכמים היחידים שרוצים לבלות את בוקר שישי במזג האויר הנפלא שהיה בנמל ת"א ולא רק זה אלא שגם בנמל היה איזה אירוע ספורט שמשך אליו פי שניים אנשים מהכמות הרגילה שיש שם... למזלינו,הודות לערנותו של אלון, מצאנו חניה אחרי רק 10 דקות של סיבובים בחניון רידינג (כי חניון הנמל כבר היה מלא), לקח לנו עוד כעשר דקות להגיע לבית הקפה ואחרי המתנה נוספת של עשר דקות בתור- התיישבנו בשולחן. ארוחת הבוקר הארצישראלית היתה מאוד נחמדה, השירות קצת איטי- אבל הכוונה הושגה- הצלחתי להוציא אותנו מחוץ לבית לבילוי באויר הצח שנייה לפני שהקיץ מגיע. 
מה הבעיה? ארוחת הבוקר שאכלנו, גדולה ככל שהיתה, היתה הארוחה היחידה שלנו באותו היום. בשעה 6 בערב תקף אותי רעב כל כך חזק עד שלא יכולתי להתרכז בסדרה שראינו בטלויזיה, אבל היות ולא תכננו לבשל בסופ"ש- לא היו לי הרבה מצרכים במקרר והרעב היה כל כך גדול שלא יכולתי להרשות לעצמי לבזבז את הזמן ולקפוץ לטיב טעם ולהתחיל לחשוב מה לבשל... מה שטוב ברעב תוקפני הוא שהמוח עובד הרבה יותר מהר וכך נוצרה לה המנה הבאה-

פסטה בשמנת עם פטריות קבנוס וקארי (2-3 מנות)
אני מזהירה מראש- הצבע של המנה יכול להראות לכם מוזר, זה בגלל התבלינים. התעלמו מהצבע ותאכלו בלי חשש, מובטח לכם טעם משובח.

 מרכיבים:
250 מ"ל שמנת לבישול- צמחית או חלבית
1/2 בצל קצוץ
1 קופסת פטריות שמפיניון חתוכות לרצועות (אפשר להחליף בקופסת שימורים)
2 קבנוס חתוכים לעיגולים
8 עיגולים של איטריות ורמיצ'לי פאפרדאלה (רחבה ודקה) או שני ריבועי נודלס
שמן
1/4 כפית קארי אדום
1/4 כפית כורכום
1/4 כפית פפריקה מתוקה 
קורטוב פפריקה חריפה
פלפל ומלח לפי הטעם

אופן ההכנה:
על מנת לזרז את תהליך ההכנה- הרתיחו את המים לפסטה בקומקום ובשלו אותה במקביל להכנת הרוטב.
טגנו את הבצל במעט שמן במחבת עמוקה שתוכל להכיל את כל הרוטב.
הוסיפו את הקבנוס וטגנו היטב כשלוש דקות
הוסיפו את הפטריות וטגנו עד להשמחה- אל תתנו למים לצאת מהפטריה!
הוסיפו את השמנת ואת התבלינים.  !!!שימו לב!!! אם אתם לא אוהבים אוכל חריף מדי- הקטינו את הקארי והכורכם כדי שהם יתנו טעם אך לא יגרמו למנה להיות חריפה מדי. הוסיפו מלח ופלפל לפי הטעם.

ערבבו היטב ובשלו עד לצמצום הרוטב.
הוסיפו את הפסטה/ נודלס וערבבו היטב.

בתאבון!!

תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות