אוכלים בחוץ- מסעדת כרמים

בהמשך לפוסט הקודם- רציתי לשתף אתכם באחת מהחגיגות הנוספות ליומולדת שלי. סבא וסבתא שלי נמצאים בארץ. מאז שאני הייתי בת 9 חודשים טסתי כמעט כל קיץ לבקר אותם למשך חודש-חודשיים בבית הקיץ שלהם ברוסיה, אבל מאז סיום התיכון יצא לי לבקר אותם הרבה פחות וכך יצא שהם התחילו יותר לבקר אותנו. השנה הביקור שלהם נפל על היומולדת שלי (ושל אחותי) וכך יצא לי לחגוג את היומולדת גם איתם.
היות ואני מבשלת להם במפגשים רגילים, רציתי לחגוג את היומולדת במקום שלא יוצא להגיע אליו הרבה (או בכלל). במקרה נתקלתי באחד האתרים שאני חברה בהם במסעדת כרמים. האתר שלהם נראה יפה ומושקע- כבר קנה אותי. נרשם בו כי "בליבה של משתלה פורחת, מוקפת עצי נוי, פרחי עונה ובריכות דגים, תגלו מסעדה באווירה קצת אחרת..."- נשמע מאוד יפה ומיוחד. החלטתי שזה יהיה ה-מקום (אם האתר מושקע, אז בטוח גם האוכל יהיה טוב. התפריט אכן נראה מבטיח). ורק 30 דקות מרחובות. אז מה שזה נסיעה דרומה וגבולות הגזרה הרגילים שלנו זה הרצליה-גדרה. יומולדת יש פעם בשנה וסבא וסבתא לא באים כל יום ולפעמים צריך להכיר מקומות חדשים. זה היה הימור מאוד גדול. פעם אחרונה שהבאתי את סבא וסבתא למסעדה (ועוד אחת שהכרתי. מסעדת שף. לא משנה מה שמה), הם עיקמו את האף כי "הכסאות היו מברזל ולא יציבים" (אז מה שאכלתי שם כבר פעמיים ואת הפסטה עושים טריה במקום והכל טעים ונפלא). הימרתי והתפללתי שזה יהיה שווה את זה, אחרת זו הפעם האחרונה שבה סומכים על הטעם שלי.
מסעדת כרמים (כפי שזה נראה מהשולחן שלנו)

הגענו למסעדה בצהרים של ערב סוכות. המקום נראה גדול והיו מספר שולחנות תפוסים עם משפחות. קיבלו אותנו בלבביות והושיבו בשולחן בו המזגן לא יהיה ישירות עלינו (פרמטר מאוד חשוב). אחרי 10 דקות של קריאת ותרגום התפריט לסבי וסבתי- בחרנו את מנות הפתיחה, העיקריות והיין.  כל המנות הוגשו יחד (מאוד חשוב לדעתי שאף אחד לא ישב ויבהה באחרים בזמן שהוא מחכה למנה שלו).
בעלי, אחותי וסבי הזמינו מרק בצל כפרי שהוגש בתוך לחם (גם יפה וגם טעים)



מרק בצל כפרי
אמי, סבתי ואני חלקנו פוקצ'ה, פטריות בגריל וחציל קלוי. (מרב ההתנפלות על הפטריות לא הצלחתי אפילו לצלם את המנה השלמה!!)
מנת הפטריות אחרי שטעמנו ואישרנו אותה. בסוף אפילו הרוטב לא נשאר

לעיקריות הזמנו פילה סלמון, ים של שרימפס (300 גר' של שרימפסים ברוטב לבחירה מתוך התפריט), מיקס פירות ים, פסטה עם עוף, סלטימבוקה (המנה שלי- נתחי סינטה וחזה אווז מעושן בחמאה, יין ופלפל טורקי על פירה. מנה מעולה. לא שומנית מדי, לא גדולה מדי- שפוט בול) ורביולי פטריות (חלק מהמנות לא רשומות בשם כמו בהופיע בתפריט במדויק- עמכם הסליחה). יחד עם המנות שתינו בקבוק של יין גוורצטרמינר ירדן שמאוד עזר לקבלת מצב הרוח הטוב.לקינוח הזמנו קן קדאיף- מנה אחת לכולם היות ולא היה באמת מקום לקינוח אבל איך הרי "אין אין אין חגיגה, בלי בלי בלי בלי עוגה" (או משהו מתוק). כמו שבטח כבר הבנתם מהתלהבות שלי היה מעולה- האווירה היתה טובה (מוסיקה שקטה ולא מפריעה לשיחה), השירות אדיב ומהיר, המנות טעימות והמחירים- סבירים בהחלט. 
מזמן לא נהנתי כל כך במסעדה והעובדה שסבא שלי אמר אח"כ שהוא אפילו מוכן ללכת למסעדה עם כסאות הברזל מראה שיש אישור לבחירותי במסעדות. בהחלט נחזור שוב.
ים של שרימפס
רביולי פטריות
פסטה עוף
סלטימבוקה

מיקס פירות ים





פילה סלמון


תגובות

רשומות פופולריות