עברתי דירה ושרדתי כדי לספר

כבר כמעט חודש שאנחנו בדירה החדשה. אני לא אשקר, המעבר לא היה קל- בייחוד לאור העובדה שאני פרפקציוניסטית מטורפת וחולת סדר ולא הייתי מוכנה לחיות על קופסאות, לכן כבר אחרי יומיים פרקנו 90% מהדברים. יש עוד דברים שצריך לקנות וכמה קופסאות ארוזות של כלים לאירוח (כי אין מזנון), אבל בגדול הבית כבר לחלוטין נעים למחיה.
הדבר היחיד שעוד לא התרגלתי אליו הוא המטבח החדש- כל פעם שאני מבשלת, אני מסדרת משהו מחדש. אלון משתגע ממני. נראה לי שהוא כבר הרים ידיים מלזכור איפה כל דבר נמצא...רק היום סידרתי מחדש ארבע מגירות, סתם כי התעצבנתי עליהן.
בנתיים עשינו שתי חנוכות בית רשמיות- שתיהן למשפחה, כבר בסופ"ש הראשון שלנו בדירה.יש שיגידו שזה ממש אמיץ ויש שיחשבו שזו משימת התאבדות, אבל הייתי בשוונג מהמעבר, כבר רציתי לבשל במטבח החדש ולהראות את הבית.
מצד אחד זה הדבר שהכי דירבן אותי לסדר את הבית כמה שיותר מהר, ומצד שני בגלל שהייתי לגמרי עיפה מכל המעבר המנות שהכנתי היו מאוד קלות. לשתי חנוכות הבית הכנתי פשטידה חדשה- אני קוראת לה- 

פשטידה לעצלנים (תבנית חד פעמית 20X30 ס"מ)
מרכיבים-
שקית פתיתי גבינה צהובה (כ-200 גר')
1 כוס קמח רגיל
2 ביצים
1 קוטג'
מלח, פלפל לפי הטעם
ירק לפי הטעם- קופסת שימורים קטנה של תירס/ 3 גזרים קלופים ומגוררים

אופן ההכנה-
מחממים מראש את התנור ל-180 מעלות.
מקציפים את הביצים, מוסיפים את הקמח ומערבבים היטב, מוסיפים את הקוטג' והגבינה הצהובה ומערבבים עד לקבלת עיסה אחידה. מוסיפים את הירק הרצוי ומערבבים שוב. אם המסה יצאה קשה מדי- הוסיפו כף-שתיים חלב וערבבו היטב.
אם אתם לא סובלים מעודף כלורסטרול (או שכן אבל לא אכפת לכם)- פזרו מעל שתי כפות פרמז'ן מגורר.
אפו בתנור כ-30 דקות, עד לקבלת פשטידה זהובה ויציבה.
לאחר שהפשטידה מוכנה, קררו על השיש מספר דקות לפני ההגשה.
 בתאבון!!


חנוכת הבית שעשינו למשפחה של אלון היה בראנץ' שהתחיל ב10 בבוקר והסתיים לקראת שעות אחר הצהרים. כל הבוקר ירד גשם לסירוגין. אחרי שכולם התפזרו וסידרנו את הסלון- הופיעה לה קשת בענן ממש מול החלון בסלון :)



תגובות

  1. אלא אם אתם חולים על גזר, לכו על תירס - זה הרבה יותר טעים :]

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות